Produkten har blivit tillagd i varukorgen

Vanliga frågor


Hinner jag få min beställning innan julafton?

Beställ dina julklappar före den 20/12 kl 14:00 (den 19/12 kl 14:00 om du bor norr ut) för leverans innan julafton.

Hur beställer jag hos Er?

Du går in på den produkt som du vill köpa. Klicka på den gröna köp-knappen. För att slutföra köpet klickar du på knappen "Till kassan" upp till höger och där väljer du betalningsalternativ och sedan skickar du iväg din beställning! Du behöver alltså inte logga in eller något för att göra ditt köp. Snabbt och enkelt! Betala kan du göra mot faktura 14 dagar till en kostnad av 10 kr.

Vad kostar frakten?

Oavsett vad du köper är frakten alltid 49 kr inom Sverige!

Hinner min beställning komma fram ifall jag beställer den idag?

Ja! Vi gör allt för att få iväg den beställning så snabbt som möjligt. Lägg din beställning och skriv in ett önskat leveransdatum. Kom ihåg att titta efter ditt sändningsnummer i mejlkorgen (kolla även skräppost). Om det inte dykt upp något sändningsnummer så kontakta oss.

Kan jag avbeställa min order?

Nej, det är mycket sällan som vi kan hinna hantera en avbeställning på en order som är genomförd. Ett tips är att tänka efter innan du väljer att skickar iväg din beställning.

Varför har jag inte fått något sändningsnummer?

Du blir vanligtvis aviserad via sms. Avvikelser kan förekomma. Vid lagerstatus "Leverans inom 3-5 dagar eller 7-10 dagar" innebär arbetsdagar. Du blir aviserad via telefon, post eller sms. Avvikelser kan förekomma.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket på utlämningsstället?

Om du inte hämtat ut paketet inom 14 dagar debiterar vi minst 300 kr för att täcka frakt tur och retur och våra administrativa kostnader vi fått i samband med din beställning. Större paket över 20 kg som elbilar kostar 800 kr att ej hämta ut.

Kan man komma till erat lager och handla?

Kontakta oss för en förfrågan om att hämta på lagret.

Jag vill ha min beställning till en annan adress än min folkbokföringsadress, kan ni ordna det?

Ja, men fakturabeställningar skickas ALLTID till din folkbokföringsadress. Välj kortbetalning om du vill skicka till en annan adress än din folkbokföringsadress.

Jag har precis lagt en beställning men nu står det att varan är slut i lagret. Kommer jag få min beställning eller måste jag vänta?

Ja, du kommer få din beställning. Du köpte sista exemplaret som vi hade i lager och därför är nu lagersaldot förändrat.

Kan jag dela upp min faktura?

Självklart kan du det! På fakturor från Klarna finns ett lägsta belopp att betala. Observera att betalningen måste vara Klarna tillhanda senast på förfallodagen för att delbetalningen ska vara giltig. Du kommer därefter få en kontoavi skickad till dig i mitten på varje månad tills hela beloppet är slutbetalt.

Jag har fått mina varor men saknar fakturan. När kommer den?

Fakturan kommer alltid med leveransen, oftast ligger den i kartongen eller så sitter fakturan i en plastficka. Är det så att du inte hittar någon faktura, kontakta omgående Klarna för en fakturakopia. Du når även Klarna på telefon 08-120 120 10.

Mitt köp blir nekat när jag väljer fakturabetalning. Varför det?

Det görs alltid en kreditkoll vid varje köptillfälle där vi kollar en rad olika saker. Har du frågor kring varför ditt köp blir nekat är du välkommen att kontakta, Klarna.

Vill ni sponsrar min bloggtävling eller Instagram-konto?

Nej, vi har tyvärr ingen möjlighet att sponsrar några bloggtävlingar etc.

Produkter

Handla

Information